PMen juhend

Üldine


PMen veebirakendus

Üldised põhimõtted

Kliendibaasi registreerimine, veebikasutajate lisamine, organisatsioonide koostamine ja aruannetega sidumine toimub PMen programmis. PMen programmi peab sisse logima administraatori nime ja parooliga.

Veebikasutaja logon nimi on isikukood ja esmaseks parooliks kliendi baasi parool, kus toimus lisamine esimesena. Ühel veebikasutajal võib olla ligipääs mitmele kliendibaasile.

Vajalik on PMen üldises seadistuses sisestada asutuse nimi ja registrikood

PMen kasutajad

Ülevalt menüüst valida Klassifikaatorid - Kasutajad. Vajadusel lisada uued PMen kasutajad. Jälgida, et oleks kindlasti logon nimi, parool, isikukood ja nimi. Vajadusel valida valdkonna piirang. Kui kasutaja ei pea saama ligipääsu PMen programmi, siis võib jätta õigused Keelatud.

Kliendibaasi registreerimine ja veebikasutajate lisamine

PMen veebirakendusel peab olema ligipääs kliendibaasile

Ülevalt menüüst valida Klassifikaatorid - Veebikasutajad.

Kui akna üleval osas ei ole näha kliendibaasi registreerimise andmeid, siis vajutada nuppu Sünkroniseeri

Kui on akna üleval osas on näha kliendibaasi registreerimise andmed, siis saab lisada veebikasutajaid. Vajutada Lisada nuppu, valida kasutaja ja vajutada Salvesta

Hiljem on võimalik restar baasi kasutaja andmeid uuendada, kui vajutada Korrastada, Sünkroniseeri või Uuenda parool